Kanak-kanak Dapat Terbang Percuma Dengan Malaysia Airlines

Kempen percutian terbaharu Malaysia Airlines kali ini sangat menarik! mana tidaknya, kanak-kanak berusia antara tiga hingga 11 tahun atau bayi berusia dua tahun ke bawah bakal mendapat satu tempat penerbangan percuma dengan Malaysia Airlines.

Setiap tempahan di bawah MHholidays itu juga termasuk dengan pakej penerbangan dan penginapan yang bakal bermula sekarang hingga 2 September 2020.

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) dilaksanakan dan rentas negeri dibenarkan, rata-rata rakyat Malaysia tidak menunggu lama untuk bercuti.

Menurut Ketua pegawai pemasaran dan pengalaman pelanggan kumpulan Malaysia Airlines Lau Yin May mengatakan, kempen terbaharu tersebut sememangnya untuk memenuhi keinginan untuk mereka yang mahukan percutian yang berbaloi.

“MHholidays ada di sini untuk mereka yang menawarkan tawaran nilai-untuk-wang yang luar biasa yang memenuhi bukan sahaja pelancong solo yang menikmati nafsu pengembaraan mereka, tetapi untuk keluarga yang ingin menikmati percutian tanpa gangguan,” katanya.

Harga pakej untuk penerbangan ditambah penginapan hotel 3D / 2N antara RM389 ke Kota Kinabalu, RM189 ke Johor Bahru, RM239 ke Kuantan, RM249 ke Langkawi, RM239 ke Pulau Pinang dan RM189 ke Kuala Lumpur dari destinasi lain di Malaysia.

Pakej ini sah untuk perjalanan segera sehingga 31 Januari tahun depan.

Selain itu, Malaysia Airlines juga bekerjasama dengan Pelancongan Sabah untuk menawarkan promosi khas untuk menyokong kempen #BahMarilah untuk mempromosikan pelancongan ke Sabah.

Untuk maklumat lebih lanjut, lawati holiday.malaysiaairlines.com.

Sumber: TheStar